Sunday 1 December 2013

Meal Shakes

 
Meal Shakes SHAKLEE merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.
 
FAKTA MENARIK TENTANG MEAL SHAKES


1. Menyediakan 24 jenis vitamin A- Z, Mineral dan ‘Trace Mineral’.
Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.
*Sesuai untuk mereka yang ‘susah’ menelan pil dan juga mereka yang ingin menjaga berat badan.


2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel-sel
Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut,organ-organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
*Badan lebih sihat. Malah Protien juga penting untuk penghasilan susu badan. Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

3. Untuk Pembesaran
Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
*Sesuai untuk tumbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang sedang mengandung.

4. Anti-oksida
Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.
*Sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan lebih muda dan mementingkan kecantikan.

5. Pemulihan Kulit
Mengandungi lengkap vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.
*Sesuai untuk mereka yang inginkan kulit yang cantik dan halus mulus.

6. Detox
Kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
*Sesuai untuk kanak-kana serta orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.


~ Rasa yang lazat digemari tua dan muda.Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi,nutrien yang diperlukan oleh badan, tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.
  
SIAPA YANG PERLUKAN MEAL SHAKES?
Kanak-Kanak
Terutamanya yang kurang selera makan, sembelit dan kerap demam (saya sendiri memang memberikan Meal Shakes secara konsisten kepada anak saya dan Alhamdulillah kini banyak perubahan positif yang dilihat. Anak yang dulunya kurang selera makan dan kerap demam kini semakin BERSELERA MAKAN dan JARANG DEMAM.
  • Menambah selera makan anak khususnya bagi anak-anak 'picky eater'
  • Meningkatkan tahap imunisasi anak agar anak tidak mudah jatuh sakit
  • Membekalkan tenaga tambahan terutama bagi anak-anak yang berpuasa
  • Mengatasi masalah sembelit kanak-kanak
  • Kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin dan protein untuk perkembangan tulang yang sihat
  • Meal Shakes Shaklee sangat mudah diberi kepada anak-anak kerana boleh dibancuh dengan susu formula kerana rasa french  vanilla dan teksturnya seperti susu tepung 
  • Meal Shakes rendah lemak dan glisemik jadi anak anda tidak akan jadi obesiti
  • Sesuai untuk anak-anak yang obesiti kerana beri rasa kenyang yang lama
  • Meal shakes membekalkan zat dan nutrient lengkap yang diperlukan anak-anak bagi tumbesaran yang lebih sihat dan sempurna 
Meal Shakes Shaklee sememangnya menjadi pilihan ramai ibu bapa hari ini untuk kesihatan menyeluruh anak-anak mereka yang sedang membesar. Diberi nama timangan "easy-on-the go-meal" merupakan supplement multivitamin shaklee yang mudah dan pantas disediakan yang melengkapkan keperluan nutrisi untuk anak yang sedang membesar.

Untuk Semua Golongan
Selain itu, ia juga sesuai untuk sesiapa sahaja ( Ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit yang dalam proses pemullihan selepas operation, mereka yang inginkan kulit cantik, ingin kekal sihat). Dicipta juga untuk anda yang tidak gemar supplemen dalam bentuk tablet kerana Meal Shakes ni datang dalam bentuk serbuk, dibancuh jadi minuman yang sangat lazat. Meal Shakes ini juga bagus untuk mereka yang ingin menambah atau memantau berat badan.
 
TESTIMONI MEALSHAKES
 Testimoni 1


Testimoni 2

Testimoni 3

Testimoni 4
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Hubungi BayuVita segera!

Dapatkan MEAL SHAKES anda dengan harga

 istimewa melalui BayuVita


Klik link dibawah

Pm fanpage saya    : BayuVita 

Pm facebook saya   : Norliza Azizan

 
Atau 

Call/sms/whatsApp  : 012 - 4342495

 

 






No comments:

Post a Comment