Friday 4 July 2014

6 PERKARA KECIL - KUNCI BAHAGIA (NOTA BUAT ISTERI)



Jangan tak tahu, memberi perhatian pada hal yang kecil atau remeh pada pasangan sebenarnya boleh menjadi kunci kebahagiaan rumah tangga. Tak kira samada anda baru berkahwin atau sudah lama menjalin hubungan, perhatian sekecil apa pun mampu memberi impak yang besar terhadap hubungan suami isteri. Jom kita lihat antara aspek KECIL yang mungkin anda terlepas pandang :


1. Ucapkan I LOVE U pada masa yang tepat 
  • Ucapan ini paling berkesan untuk menguatkan cinta pasangan anda. Ucapkan setiap kali anda berjauhan dengan pasangan anda atau ketika penutup bicara.
2. Baring di sisi pasangan
  • Tindakan ini sebenarnya memberi gambaran yang anda benar-benar selesa berada dekat dengannya. Perasaan ini akan memberi kesan yang sangat positif dalam perhubungan.
3. Hidangan Istimewa
  • Menyediakan hidangan istimewa atau kegemaran suami adalah satu cara menunjukkan anda prihatin pada kehendaknya.
4. Berdandan
  • Usahakan agar selalu kelihatan menarik di depan pasangan anda. Jangan biarkan diri kusut masai atau pakaian yang kotor di depan suami.
5.  Buat pasangan istimewa di ranjang
  • Ini mungkin sukar dilakukan kerana kebiasaannya suami akan menguasai keadaan. Namun, tak jika anda ingin menunjukkan lebih perhatian kepadanya, lakukan cara ini.
6. Hadiah
  • Bingkisan kecil buat pasangan memang cara memberi perhatian yang sangat bermakna. Tidak perlu menunggu waktu tertentu, seperti ulang tahun untuk memberi hadiah. Hadiah pada waktu yang tidak disangka biasanya lebih dirasakan bermakna.
Kalau nak tahu...Vita E Complex Shaklee juga turut digelar VITAMIN CINTA kerana supplement ini mampu membantu menghangatkan kembali hubungan suami isteri.


Bagaimana Vitamin E Membantu Dalam Hubungan Suami Isteri?

Vitamin-Suami-Isteri


Sebuah kajian yang diterbitkan dalam "Archives of Andrology" edisi Mac-April 2003 menunjukkan lelaki yang mengambil Vitamin E dapat meningkatkan motiliti sperma.
Pengambilan Vitamin E juga dapat meningkatkan kiraan sperma. Memandangkan Vitamin E ialah Anti-oksidan, ia dapat melindungi tubuh daripada radikal bebas yang merosakkan sel (termasuk sperma).

Vitamin E juga meningkatkan Libido seseorang lelaki dengan membantu meningkatkan paras hormon Testosteron mereka. Tanpa hormon ini, seseorang lelaki akan cenderung untuk menjadi 'dingin'.

Vitamin E juga meningkatkan saluran darah dan oksigen ke bahagian sulit lelaki dan wanita. So secara tidak langsung meningkatkan Keinginan dan Kehangatan Hubungan Suami Isteri tersebut ;)

Selain itu, untuk wanita pula, Vitamin E membantu melembapkan tisu di va jay jay. Jadi ia bertindak sebagai 'pelincir' bagi wanita.

Vitamin E membantu wanita menghasilkan prostaglandin yang menurunkan kadar hormon prolactin. Prolactin meningkat ketika ovulation dan menyumbang kepada simptom PMS. Amat penting sebenarnya untuk mengekalkan kadar prolactin yang seimbang untuk sistem reproduktif wanita, dan prostaglandin lah yang membantu seimbangkan hormon prolactin ini.
 
JOM TENGOK TESTIMONI YANG DAH RASAI KEHANGATAN VITAMIN CINTA NI ;) 
 
Testimoni 1



Testimoni 2



Testimoni 3
 
 
 Hubungi BayuVita segera!

Dapatkan Vita-E anda melalui BayuVita

Klik link dibawah

Pm fanpage saya    : BayuVita 

Pm facebook saya   : Norliza Azizan

 
Atau 

Call/sms/whatsApp  : 012 - 4342495 (Liza)

No comments:

Post a Comment