Tuesday 1 July 2014

MEALSHAKE BUAT SI MANJA

Supplement Terbaik untuk Si manja

 

Seringkali saya ditanya, perlu ke ambil supplement untuk kanak-kanak? Merekakan dah ada antibodi tersendiri untuk melawan jangkitan penyakit. Secara asasnya, jika anak-anak kita tidak mempunyai sebarang masalah dari segi pengambilan makanan dan segala nutrient boleh didapati dari menu hariannya supplement ini tidaklah diperlukan sangat. Tetapi jika sebaliknya, pengambilan supplement amatlah digalakkan. Ini adalah sebagai satu usaha untuk membekalkan segala zat dan nutrient yang diperlukan oleh tubuh si kecil untuk tumbesaran mereka.

Saya juga memberikan mealshake kepada anak saya. Alhamdulillah, sekarang masalah sembelitnya dah berkurangan. Dan yang paling teruja dia jarang diserang demam. Kalau ada pun hanya selesema biasa dan akan baik dalam masa yang singkat. Selera makan pun bertambah2 sekarang..Alhamdulillah..

Rasanya tidak salah kalau kita sebagai ibubapa melaburkan sedikit untuk kesihatan anak-anak kita. Tiada yang lebih menggembirakan selain dari melihat keriangan dan kecerdasan anak-anak dengan kesihatan yang baik dan tumpuan yang memberangsangkan. Jika kita sanggup berhabis beratus ratus malah beribu-ribu hanya untuk memenuhi keperluan kita apa salahnya kita berbelanja sedikit untuk membeli supplement tambahan untuk anak-anak. Pemakanan yang baik adalah penentu masa depan mereka. 


Rujuk Entry berkaitan : MEALSHAKE 

Hubungi BayuVita sekiranya anda ingin mendapatkan mealshake yang ohsemmm nii ;)

Call/sms/whatsapp : 012-4342495 (Liza)

No comments:

Post a Comment