Wednesday 21 January 2015

4 MAKANAN TERBAIK UNTUK KEMPISKAN PERUT

Tengah berjuang untuk kempiskan perut??

Ok..sama la mcm saya..Yang penting DISIPLIN dan MOTIVASI ;)

NI TIPS UNTUK ANDA!!! (Dan untuk saya jugak..hehe)

4 MAKANAN TERBAIK UNTUK PEMBAKARAN LEMAK PERUT

1. BIJIRIN PENUH -
Badan anda akan membakar 2x ganda jumlah kalori terutamanya jika anda mengambil makanan yang kaya dengan serat seperti beras perang dan oat.

2. DAGING TANPA LEMAK -




Protein dalam daging dan ayam mempunyai kesan termogenik yang sangat tinggi. Anda sebenarnya membakar 30% daripada kalori makanan semasa ia dicernakan.

3. TEH HIJAU -



American Journal of Clinical Nutrition menunjukkan bahawa minum 4 cawan teh hijau sehari boleh membantu menurunkan berat badan kira-kira 2-3kg dalam 2 bulan. Ini kerana teh hijau mampu meningkat metabolisme badan.

4. PRODUK TENUSU RENDAH LEMAK - 



Kaya dengan Vitamin D dan kalsium, produk tenusu rendah lemah seperti keju dan susu (low fat) membantu untuk mengekalkan dan membinan jisim otot. Yang paling penting ia membantu mengekalkan metabolisme badan anda.

(Sumber : Majalah Rapi)

NAK KURUS DAN KEMPISKAN PERUT LEBIH CEPAT??

Pengambilan supplement juga mampu membantu anda untuk kurus. NAMUN harus di ingat, pilihlah supplement yang 
  • 100% semulajadi
  • Halal
  • Tanpa sintetik
Sebab tu saya pilih SET SLIMMING SHAKLEE untuk membantu saya kuruskan badan. Alhamdulillah..hasilnya tidak mengecewakan ;)


NAK TAU LEBIH LANJUT?


Klik link dibawah
Pm fanpage saya    : BayuVita
Pm facebook saya   : Norliza Azizan

Atau
Call/sms/whatsApp  : 012 - 4342495 (Liza)


No comments:

Post a Comment