Thursday 30 October 2014

MealShake Best!!!!

SAYA SUKA MEALSHAKE !!!


Anak sembelit..kerap demam..underweight?

Mama2 yang facing problem di atas mesti kenal sgt dgn barang2 tu kan.





Mama mana yang tak risau bila anak asyik menangis setiap kali nk 'membuang' akibat sembelit. Lactulose mmg kna bg all the time.

Bila 'pembuangan' tak lancar..selera makan alisya pn berkurang...risau dan resah mama n abah..lagi teruk bila kami asyik ulang alik ke klinik karana anak kerap demam.

Mama perlu bertindak..mama kena berikhtiar!!!

Alhamdulillah..tq to mr Google 
MealShake Shaklee adalah ikhtiar saya untuk kesihatan anak.




Setelah lebih setahun menjadikan MealShake sebagai supplement utk Alisya..

Alisya kini
• makin berselera mkn
• jarang selsema & demam
• sembelit pun jarang2
• no more enema n lactulose

MealShake (multivitamin + calcium) adalah supplement terbaik utk anak saya dan anak anda!!!

Jom ikhtiar!!berikan yang terbaik utk permata hati anda ♡


Artikel Berkaitan >>> TIPS ATASI SEMBELIT ANAK
                           >>> INFO LANJUT MEALSHAKE


Hubungi BayuVita segera!


Dapatkan MEAL SHAKES anda dengan harga


 istimewa melalui BayuVita



Klik link dibawah


Pm fanpage saya    : BayuVita 


Pm facebook saya   : Norliza Azizan

  
Atau 


Call/sms/whatsApp  : 012 - 4342495

 


No comments:

Post a Comment