Tuesday 17 June 2014

Saya dan Shaklee

Assalammualaikum semua...



Hari ni nak kongsikan pengalaman peribadi saya dengan Shaklee ;)

Niat awal hanya nak ambil supplement untuk atasi masalah keletihan kt opis..ESP la pilihannya..kerana sambil atasi keletetihan boleh jugak kurangkan rasa lapar...leh kuruskan badan gitteww..


Untuk anak saya yang ada masalah sembelit..kerap demam..kurang selera makan pulak..saya berikan mealshake setiap hari secara konsisten..kini Alhamdulillah..saya mampu tersenyum melihat perkembangan positif anak saya.


Selepas 2 bulan menggunakan produk Shaklee..dengan bantuan mentor hebat Pn.Munyati Nur saya mendaftar menjadi Shaklee Independent Distributor ♡.

Berdaftar sebagai ahli pada bulan September 2013. Banyak halangan dan cabaran yg ditempuhi. Syukur ada ahli grup Enermaxx (Master Farah) dan Gomaxx (Puan Munyati) yang banyak membantu dan memberi tunjuk ajar. Siang bekerja di ofis sebagai QS..malam mulakan kerja sebagai SID.

Seminar dan personal coaching yang diberikan ternyata banyak membantu. Kini Alahmdulillah..dengan hanya bermodalkan rm75 untuk pendaftaran seumur hidup Shaklee..setiap bulan saya mampu memperoleh pendapatan sehingga mencecah 4 angka.


Suami pun amat2 membantu. Faham dengan tugas hakiki si isteri sebagai QS yang amat busy ni..segala urusan pengeposan barang diruskan olehnya ;)



Saya kini merupakan leader untuk group Shaklee BVbizz. Dengan sokongan bisnes partner yang sgt2 komited...Alhamdulillah group BVbizz semakin berkembang.



Tiada yang mustahil dengan Shaklee. Nak bonus 4 angka..5 angka..6 angka...semuanya boleh asalkan anda rajin berusaha.

Macam-macam lagi kelebihan yang ditawarkan oleh Shaklee. Percutian...umrah..bonus kereta...Rujuk Entry SERTAI SHAKLEE

Paling seronok bila kini boleh berkongsi kebaikan Shaklee dengan keluarga dan rakan-rakan.

Anak, suami, mak, abah, kakak, adik semua sekarang mengamalkan Shaklee sebagai ikhtiar untuk kesihatan yaang lebih baik ;)



Kenapa saya pilih Shaklee?

Perbezaan Shaklee
Kerana produk Shaklee adalah
● 100% semulajadi
● tanpa sintetik
● lulus KKM
● HALAL


Be my bizz partner....be a part of BVbizz Shaklee Family... We will guide you along the way.. InsyaAllah.
 


                                    <<<<HUBUNGI KAMI SEGERA >>>>


Klik link dibawah

Pm fanpage saya    : BayuVita

Pm facebook saya   : Norliza Azizan
Atau

Call/sms/whatsApp  : 012 - 4342495











No comments:

Post a Comment